»Sami stebri so po obliki podobni stebrom avtocestnega viadukta, s čimer je projektant želel slediti obliki. Višine so od 14 metrov, kar je prvi steber ob podpori sedem, pa do 64 metrov v sredini konstrukcije.«
»Ta trenutek se dela na drugem tiru izvajajo s polno paro (...) Tukaj je izvrtanih 600 metrov predorske cevi in 400 metrov servisne cevi, na trasi pa je izvrtanih že več kot tri kilometre vseh predorov. Leto 2026 bo tako ujeto in takrat bomo odprli drugi tir, ki bo polno funkcionalen.«
»Izvajalci napredujejo po 11 metrov na dan, načrtujemo pa, da bi izvrtali celo po 15 metrov predorske cevi na dan. To je dokaz, da bo drugi tir zgrajen v roku in se bomo leta 2026 že vozili po njem.«
»Popravite nas, če napačno razumemo. Drugi tir smo začeli graditi leta 2021. Po petih letih, leta 2026, naj bi bil končan.«
»To je dokaz, da bo drugi tir zgrajen v roku in se bomo leta 2026 že vozili po njem.«
»Z optimalno rešitvijo problematike odlaganja izkopanega fliša – naravne mineralne surovine – pri gradnji predorov je družba 2TDK našla dodatne prihranke v višini 40 milijonov evrov.«
»Lahko rečem, da smo predlagali izbor, ni še izbran, to podjetje je kandidiralo na mednarodnem javnem razpisu, pritožb na razpisno dokumentacijo ni bilo. Ocenjena vrednost projekta pa je 1,9 milijona evrov, ponudbo smo prejeli za 1,8 milijona.«
»Na to temo potekajo intenzivni pogovori z ministrstvom za infrastrukturo in Direkcijo RS za infrastrukturo. Lahko povem, da so zelo naklonjeni, da se spremeni zakonodaja in da 2TDK dobi pooblastilo za gradnjo dvotirnosti.«
»Projekt drugega tira je dokaz, da smo stvari začeli delati drugače.«
»Gradnja trenutnega projekta drugi tir teče skladno s časovnico in finančnimi okviri.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju