5. november 2022

»Sami stebri so po obliki podobni stebrom avtocestnega viadukta, s čimer je projektant želel slediti obliki. Višine so od 14 metrov, kar je prvi steber ob podpori sedem, pa do 64 metrov v sredini konstrukcije.«

Roman Mur je za TV Slovenija pojasnil obliko stebrov in višine pri gradnji drugega tira železnice Divača-Koper.

Sorodne izjave

Izjave, ki se vsebinsko morda ujemajo z zgornjo, morda pa ne. V vsakem primeru so zanimive.
15. april 2022

»To je dokaz, da bo drugi tir zgrajen v roku in se bomo leta 2026 že vozili po njem.«

Hevka je izrazil prepričanje o pravočasni dokončanosti gradnje drugega železniškega tira Divača–Koper.
17. junij 2020

»Z optimalno rešitvijo problematike odlaganja izkopanega fliša – naravne mineralne surovine – pri gradnji predorov je družba 2TDK našla dodatne prihranke v višini 40 milijonov evrov.«

Družba 2TDK je sporočila, da je našla še za 40 milijonov evrov prihrankov pri projektu gradnje drugega železniškega tira Divača–Koper, in sicer pri odlaganju materiala, izkopanega pri gradnji predorov.
20. februar 2019

»Projekt drugega tira je dokaz, da smo stvari začeli delati drugače.«

Ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek poudarja transparentnost in učinkovitost izvajanja projekta drugega tira Divača-Koper.